Betalen met Ideal (meest gekozen betaalmethode van Nederland)

Via Ideal kunt u veilig, vertrouwd en gemakkelijk betalen via uw eigen bank. U kunt direct gebruik maken van ideal zonder dat u zich eerst hoeft aan te melden.

De werkwijze is als volgt:

U plaats een bestelling via onze webshop. Bij het afrekenen kiest u voor betalen via Ideal. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving waar u de betaling afrond. Het bedrag wordt direct van de rekening afgeschreven en Tonerencartridge.nl krijgt van de bank de bevestiging dat de bestelling is betaald. Na dat bericht van de bank gaan wij verder met het verwerken van uw order.           

Betalen via Ideal is geheel gratis!            
 
Mocht u de bestelling of een deel ervan willen annuleren dan storten wij het desbetreffende bedrag binnen 14 dagen (exclusief verzend en annuleringskosten) automatisch terug.

Betalen met Creditcard (Master Card, Visa)

U kunt bij Tonerencartridge.nl afrekenen met uw creditcard .Een groot voordeel voor u is natuurlijk dat de betalingen pas aan het einde van de maand afgeboekt worden. Elke maand ontvangt u een overzicht van uw uitgaven. Wij zijn voor creditcard betalingen helaas genoodzaakt om €3,5,- kosten in rekening te brengen (vanwege de hoge fee welke wij aan de creditcardmaatschappijen moeten afstaan).

Maestro

De meeste betaalkaarten zijn uitgerust met de Maestro-functie. Dit betekent dat de kaarthouder voor een kleine kostprijs betalingen kan uitvoeren bij banken en handelszaken in het buitenland, en bovendien geld kan afhalen bij buitenlandse biljettenverdelers die op het Maestro-netwerk zijn aangesloten.

Betalen met Pay Pal

PayPal is een online betaalservice waarmee u op eBay en in andere online winkels kunt betalen. Maar u kunt met PayPal ook online geld overmaken naar familie en vrienden of geld ontvangen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. U kunt betalen vanaf uw bank of giro, creditcard, of via het saldo van uw PayPal rekening.
 

Intracommunautaire levering (buitenland)

U dient bij ons altijd de Nederlandse BTW te betalen. Deze kunnen wij wel direct aan u terugstorten. Hiervoor hebben wij van u een BTW-nummer, ordernummer en uw rekeninggegevens nodig. Deze kan u per e-mail naar ons versturen: info@tonerencartridge.nl. Het BTW-nummer van Tonerencartridge.nl staat altijd op uw factuur.

Bancontact/Mister Cash, KBC Online, CBC Online (alleen België)

Deze betaalmethodes zijn alleen mogelijk voor bestellingen vanuit België. Bij deze betaalmethodes kunt u direct tijdens het bestelproces veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van deze betaalmethodes, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren. Alle klanten van de banken Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank kunnen online betalen met Bancontact/Mister Cash.

Betalen op factuur / rekening bij Klarna (alleen Nederland)

U kunt bij ons op factuur betalen (bestellingen vanuit Nederland). Betalen op factuur doen wij in samenwerking met Klarna. U betaald ook de factuur aan Klarna. De Klarna factuur ontvangt u na ontvangst van de goederen. U heeft maximaal 14 dagen om de factuur te voldoen. Klarna kan de betaling afwijzen. Een voorwaarde die Klarna stelt is dat het factuur- en verzendadres hetzelfde dienen te zijn. Mocht uw betaling worden afgewezen kan u contact opnemen met Klarna, telefoonnummer 0208082852.

Offerte aanvragen

Offerte aanvragen zijn niet mogelijk en nemen wij niet in behandeling. Dit i.v.m. ons laag geprijsde assortiment.